Xanadu Island

Muğla, Bodrum, Akyarlar |

Courtyard Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Sunset Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Manor House Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Romance Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

King Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Elegance Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Lavender Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Begonville Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Royal Suite

High Class All Inclusive
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Bodrum, Akyarlar mevkiinde bulunan tesis; Bodrum Milas Havalimanına 50 km, Bodrum merkeze 24 km ve denize sıfır mesafededir.
High Class Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekleri ve tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsizdir. Minibar günde 1 kez soft içecekler ile yenilenmektedir.

Aegean ve Azzurro A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretsizdir. Azzurro - İtalyan mutfağı ve Aegean - Ege mutfağı A la carte restoranlar haftanın 6 günü hizmet vermekte olup A la carte restoranlara, 7 yaş altı çocuklar için rezervasyon yapılamamaktadır.

Disko konsept dahilinde olup giriş ücretsizdir. Diskoda alınacak konsepte dahil içecekler ücretsizdir.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Azzurro A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı

  • Aegean A la Carte Restoran - Ege Mutfağı


  • All Day Dining Konsept (24 saat açık restoran)
    Kahvaltı
    Dondurma Saati
    Snack İkramlar
    Öğle Yemeği
    Akşam Yemeği
  • Yarımada üzerine kurulu tesise ait 125 m uzunlukta, özel kum-çakıl özellikli plaj mevcuttur.

  • Tesiste 2 adet iskele ve 2 adet yüzme platformu ve çocuk havuzu bulunuyor.

  • Kendinden gölgelikli şezlonglar mevcuttur.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong kullanımı ücretsizdir.
  • Animasyon gösterileri sunan amfitiyatro (hava koşullarına göre Haziran – Eylül ayları arası),
    gündüz ve gece animasyon programları, spor akademi, fitness merkezi, kapalı havuz ve çocuk
    havuzu, 2 adet açık havuz ve açık çocuk havuzu, bowling ve oyun salonu, plaj, su sporları, 1
    tenis sahası, 1 çok amaçlı saha, Türk hamamı, sauna, Ayurveda, güzellik bakımları ve çok sayıda
    farklı spa paketi sunan Shang-Du Spa ve güzellik merkezi, çocuk kulübü ve internet erişim
    imkânları.
    Bizler için en değerli olan minik misafirlerimizi Xanadu Island çocuk kulübümüzde rengarenk
    ve heyecanlı bir program bekliyor. Doğa ile iç içe geçirecekleri tatillerinde yemyeşil alanda
    bulunan kaydıraklı, salıncaklı çocuk oyun parkımızı, miniklerimize özel kaydıraklı çocuk
    havuzumuz ve 4-12 yaş misafirlerimiz için eğitimli çocuk kulübü ekibimiz eşliğinde birbirinden
    eğlenceli oyunlar oynayacakları kapalı çocuk alanımızda unutulmayacak bir tatil deneyimi
    miniklerimiz tarafından keşfedilmeyi bekliyor. Kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeğinde
    bebek ve çocuk büfesi, bebek konsepti, restoranda mama sandalyeleri, bebek yatakları, bir
    adet açık çocuk havuzu, bir adet kapalı çocuk havuzu, talep üzerine bebek bakım hizmetleri
    mevcuttur.
    Romance Paketi (Min. 3 gece konaklamada sunulan ücretsiz hizmetler)

    Konaklama boyunca Shang-Du Spa “Salus per Aqua” bölgesine ücretsiz giriş ve kullanım hakkı
    Çiftler için spa paketi (konaklama boyunca 1 kez)
    Odada kahvaltı hizmeti (konaklama boyunca 1 kez)
    Otelin profesyonel fotoğrafçısı tarafından çekilen 1 adet romantik fotoğraf

    Balayı Konsepti

    Köpüklü Şarap(75 cl)
    Kalpli Yaş Pasta İkramı
    Günlük Yöresel İkramlar
    HK Çiçek Bırakılır
    GR Kutlama Yazısı Yazar
  • Tesisin SPA ve Wellness bölümünde; kese ve köpük, vücut kürleri, jakuzi, sauna, hamam, cilt bakımları ve masaj hizmeti gibi olanaklar ücretli olarak, fitness merkezi ve kapalı havuz olanakları ise ücretsiz olarak sunuluyor.


  • Xanadu Island bünyesinde bulunan Shang - Du SPA Merkezi mistik atmosferi ve Ayurveda, Avrupa, Asya masajları, su terapileri ve bakım uygulamaları gibi hizmetlerle dinlenmek için ideal bir ortam sunuyor. (SPA'ya giriş kişi başı 10 euro, masaj ve uygulamalar ekstra ücretli)
  • MİSAFİRİN KARŞILANMASI
    • Tesise gelen tüm misafirlerimizin termal kamerayla ateşleri ölçülür ve kayıtları alınır.
    • Gelen misafirlerimizin valizleri ULV cihazları ile dezenfekte edilmektedir.
    • Resepsiyon ve Misafir İlişkileri deskine sosyal mesafe çizgileri çizilmiştir.
    • Lobi girişinde ayaklı alkol bazlı el antiseptiği / dezenfektanı konumlandırılmıştır.
    • Otel misafirlerine, otel içinde uyması gereken kurallar yazılı olarak aktarılmaktadır. Ayrıca, bu kurallar genel alanlarda görsel olarak (sosyal mesafe görselleri vb) konumlandırılmıştır.
    • Resepsiyon deskinde maksimum misafir kabul etme sayısı “2” olarak belirlenmiştir.
    • İlgili bölüm personelleri, otele giriş işlemleri esnasında alınacak tüm aksiyonlara dair eğitimlerini almış ve bu eğitimler kayıt altına alınmıştır.
    • Misafirlerin ödemelerini temassız kredi / banka kartlarıyla yapmaları konusunda yönlendirme yapılıyor olup temassız kredi kartı ödemesi alt yapısı geçtiğimiz senelerde olduğu gibi devam etmektedir.
    • Misafirlerin check-in işlemleri sırasında kullandığı kalem, check-out işlemleri esnasında resepsiyona teslim ettikleri oda kartları ve havlu kartları dezenfekte işleminden geçirilerek bir sonraki misafirin kullanımına hazır hale getirilmekte ve bu işlemin kayıtları tutulmaktadır.
    ÇALIŞANLARIMIZIN GÜVENLİĞİ
    • Sezon boyunca, tüm çalışanlarımızın sağlık, hijyen ve güvenlik koşulları öngörülerek yeterli sayıda maske, eldiven ve siperlik bulundurulmakta ve işletme içi dağıtımı kat hizmetleri departmanı tarafından yapılmaktadır.
    • Koruyucu ekipmanlarla ilgili eğitimler İSG uzmanımız tarafından verilmiş ve kayıtları tutulmuştur.
    • Çalışanlarımıza iş başı öncesi Covid-19 ile ilgili detaylı eğitimler verilmiş ve kayıtları tutulmuştur.
    • Olası mevzuat ve benzeri değişiklikler olması durumda güncellenen verilerle eğitimlerin yapılması planlanmıştır.
    • Personel dinlenme / çay içme, kafeterya alanlarında kademeli mola / yemek yeme sistemine geçilerek sosyal mesafelerin korunması ile ilgili önlemler alınmıştır.
    • Tüm çalışanlarımızın işe giriş muayeneleri eksiksiz olarak yapılmaya devam etmektedir.
    MİSAFİR ODALARI
    • Odalarda bulunan, misafirlerin sıklıkla temas ettiği, su ısıtıcı, telefonlar, televizyon kumandası, elektrik prizleri, kapı kolları vb. yerler dezenfekte edilmektedir.
    • Pandemi sürecinde oda temizliğinde kullanılan tüm ürünler mikroorganizmalar üzerinde etkili kimyasallardır. Bu yüzeyler için gerçekleştirilen dezenfeksiyon işlemleri kayıt altına alınarak muhafaza edilir. Oda bir sonraki misafire teslim edilmeden önce kontrolü yapılır.
    • Misafir odalarında kullanılan buklet malzemeleri tek kullanımlıktır, her misafir için özel kullanılır, bitmeyen malzemeler imha edilir.
    •Odalara konulan kalemler de imha edilir.
    • Bilgilendirme dokümanları dezenfekte edilecek şekilde pleksiglas ile kaplanır.
    • Magazin dergileri vb. odalara konulmaz.
    • Çay set-up’larında ahşap tek kullanımlık karıştırıcı kullanılır.
    • Odalarda bulunan fincan ve bardaklar F&B tarafından yüksek sıcaklıklarda yıkanır, poşetli olarak F&B çalışanları tarafından değiştirilir.
    • Kullanılmayan set-up malzemelerinin tümü, bir sonraki misafir için tekrar kullanılmaz, imha edilir.
    • Misafir odalarının tümünde gerçekleştirilen temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri, temizliği sağlayan kat çalışanı tarafından günlük olarak kayıt altına alınır ve odaların uygunluğu (okey) kat şefleri tarafından kontrol edilir, kayıtlar muhafaza edilir ve sadece temizlik onayı verilen odalar misafirlerin kullanımına serbest bırakılır.
    • Misafir odalarındaki temizlik esnasında tek kullanımlık bezler kullanılır. Böylelikle odadan odaya ve yıkama sırasındaki bulaşma riskleri engellenmiş olur.
    • Misafir odalarındaki havalandırma sisteminin çalışması günlük olarak kat görevlileri tarafından kontrol edilir ve kayıt altına alınır.
    • Misafir odalarındaki pencereler belli sürelerde açılarak doğal havalandırma imkanı sağlanır.
    • Temizlik öncesinde de odaların pencereleri açılarak, diğer odalar temizlenirken sıra ile en az 30 dakika bekletilmesi sağlanır.
    MUTFAK ALANI
    • İşletmemizde, tüm mutfak ve gıda alanları için hazırlanmış olan temizlik planları mevcuttur.
    • Tüm mutfak ve gıda alanları, hazırlanan bu planlara uygun olarak temizlenir ve dezenfekte edilir. Gerçekleştirilen temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri uygulayıcılar tarafından kayıt altına alınır ve bölüm sorumlusu tarafından günlük olarak kontrolü sağlanır.
    • Mutfak ve gıda alanlarındaki uygulamaların etkinliği “Otel Hijyen Sorumlusu” tarafından haftalık olarak denetlenerek uygunluğu kontrol edilir. Uygunluk kontrolünde basit tip temizlik kitleri kullanılır ya da aylık olarak mutfak alanlarından alınan sürüntü örnekleri ile doğrulamalar laboratuvar analizleri ile gerçekleştirilir.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinin uygun olmaması halinde alınacak önlemler, aksiyonlar ve gerçekleştirilecek düzeltici faaliyetler tanımlanmıştır.
    • İşletmemizde uygulanmakta olan Gıda Güvenliği Sistemi, uygun tedarikçi seçiminden başlayarak ürünün imhası ve misafir şikayetlerini de kapsayacak şekilde planlanmıştır. Tüm işlem basamakları kontrol edilmekte ve uygunluğu doğrulanmaktadır.
    • Gıda güvenliği ile ilgili proseslere ait kayıtlar her ürün grubu ve işlem için oluşturulmaktadır.
    • Aşağıda tanımlı işlemler için izleme ve kontroller yapılmaktadır.
    • Tedarikçi seçimi
    • Teslimat ve girdi kontrol
    • Taşıma ve depolama (kuru gıda, soğuk ürün, donuk ürün depolama şartları kontrolleri)
    • Sebze meyve yıkama ve dezenfeksiyon dezenfeksiyon işlemleri
    • Çözündürme işlemine ait izlemeler
    • Pişirme, ısıtma, işlemleri, kızartma işlemi kontrolleri
    • Soğutma işlemi kontrolleri
    • Sıcak / soğuk sunum kontrolleri
    • Fast food gıda sunumu alanlarına yapılan izlemeler
    • Lunch box hizmetinin izlenmesi
    • Şahit numune alımı ve saklanması kayıtları
    • Barlarda gerçekleştirilen kontroller
    • Gıda güvenliğine ilişkin kayıtlar ve uygulamaların doğrulamaları aşağıda tanımlı periyotlarda sağlanır.
    • Günlük olarak bölüm yöneticisi
    • Haftalık olarak otel hijyen sorumlusu
    • Aylık olarak uzman danışmanlık firması tarafından denetlenerek doğrulanır.
    • Doğrulama metodu olarak:
    • Uygulayıcılar tarafından hazırlanan kayıtların gözden geçirmesi
    • İlgili prosese ait yapılan yerinde izleme ve ölçüm sonuçları
    • Sorumlu personel beyanları yöntem olarak kullanılır.
    • Gıda alanlarında kritik kontrol noktası (KKN) olarak belirlenen işlem basamaklarında gerçekleştirilen izlemelerin yapıldığı ölçümlerde kullanılan termometrelerin kalibrasyonu yapılmıştır.
    • Mutfak alanlarında fiziksel bulaşmaların engellenmesi için bulaşma kaynağı olabilecek küçük malzemelerin bulundurulmasına izin verilmez (raptiye, toplu iğne, zımba teli, kırık cam vb.). İşletmemizin bu konulardaki uygunluğu günlük olarak kontrol edilir.
    • Mutfak alanlarında üretilen ürünlerden Mikrobiyolojik Kriterler Yönetmeliği esaslarına göre şahit numune alınması sağlanır. Şahit numuneler, ürün adı ve tarih etiketleri ile personel yemeği de dahil olmak üzere her ürün grubundan riskli gıdalardan seçilerek alınır. Şahit numuneler 72 saat süresince 0 - 4 °C arasında saklanır ve kayıtları muhafaza edilir.
    • Gıda üretim alanlarında kullanılan çöp kovaları pedallı ve kapaklıdır. Çöp kovaları poşet konularak kullanılır, temizliği kontrol edilir ve birikmelere karşı önlem alınır.
    • Mutfakta kullanılan aydınlatma lambaları, kırılmalar esnasında dağılmalarının engellemesi için muhafaza ile kapatılmıştır. Üretim alanlarında çalışma tezgahı seviyesi üstünde kırılabilecek malzeme bulundurmak yasaktır. Kırılabilir malzemeler sadece tezgah altlarında ve kapalı dolaplarda tutulur.
    • Mutfak alanındaki atıklar biriktirilmeden atık odasına taşınır, günlük olarak yetkili firma tarafından alınır ya da soğuk ünitede bekletilir. Atık odalarının temiz tutulması sağlanır.
    • Bulaşmaların önlemesi için mutfak ve gıda alanlarında çalışan personelin takı, aksesuar vb. kullanması yasaklanmıştır. Bu kurala uyum günlük olarak kontrol edilmektedir.
    • Mutfak alanlarına girişlerde hijyen kurallarına uyulması sağlanmaktadır.
    • Mutfak girişlerinde ellerin yıkanması ve dezenfekte edilmesi
    • Koruyucu giysilerin giyilmesi (önlük / iş kıyafeti , bone, maske)
    • Takıların çıkarılması
    • Ayak dezenfeksiyonunun sağlanması kurallarına uyulur. Bu kurallara uyulduğu günlük olarak kontrol edilmektedir.
    • Mutfak alanlarına zorunlu olmadıkça ziyaretçi ya da tedarikçi girişine izin verilmez. Ziyaretçi girişi olması halinde bir önceki maddede tanımlı çalışanlar için geçerli giriş kuralları tedarikçi ya da ziyaretçiler için de geçerlidir.
    • Ziyaretçilerden ayrıca sağlık problemleri olmadığı ve kurallara uyacakları konusunda yazılı taahhüt alınır. Ziyaretçi giriş kayıtları hazırlanarak muhafaza edilir.
    • Bulaşık yıkama alanlarında bulaşmaları önlemek için kirli ekipmanların bulunduğu bölgeler ile temiz ekipmanların depolandığı alanlar ayrılmıştır.
    • Temiz ekipmanların depolandığı alanların ve rafların temizliği sağlanmakta, günlük olarak kontrol edilmektedir.
    • Uygun olmayan iade ve imha edilecek ürünlerin diğer ürünlere karışmasının engellenmesi için uygun olmayan ürünler kasanın içine konularak A4 boyutunda tanımlama etiketi ile tanımlanır (her depoda
    belli bir alan, uygun olmayan ürün alanı olarak tanımlanmıştır).
    • Yıkama işlemi yapılmış ekipmanlarda temizlik malzemesi kalıntısı olmaması için durulama işlemi ayarları etkili olarak yapılmaktadır. Yıkanmış ekipmanların temizlik kontrolü günlük olarak yapılır. Uygunluk kontrolünde basit tip temizlik kitleri kullanılır ya da aylık olarak ekipmanlardan alınan sürüntü örnekleri ile laboratuvar analizleri doğrulamaları gerçekleştirilir.
    • Depolama sırasında bulaşmaları engellemek için; gıdaların ve ekipmanların, kimyasal temizlik malzemelerinden ayrı bir şekilde depolaması sağlanmaktadır. Kimyasal maddelerin depolandığı alanlar kilitli ve kontrollü olarak tutulmaktadır.
    • İşletmemizde “Reverse Osmosis” suyu kullanılmaktadır ve “İnsani Tüketim Amaçlı Sular Hakkındaki
    Yönetmelik” kriterlerine uygunluğu aylık olarak laboratuvar analizleri ile doğrulanmaktadır. İşletmemizde kullanılmakta olan suyun serbest klor seviyesi günlük olarak ölçülmekte ve sonuçlara göre dezenfektan (klor bazlı) seviyesi ayarlanmaktadır.
    YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
    • Misafirin ortak kullandığı tüm gıda alanlarında (Restoran, A’la Carte Restoranlar, Snack Restoran, Barlar, Pasta Sunum Alanları) sosyal mesafe kuralına uyum sağlanması için bilgilendirmeleri gerekli işaretlemelerle yapılmış, uyarı levhaları ile hatırlatmalar sağlanmıştır. Bu şekilde 1,5 m sosyal mesafe kuralı uygulanır. Uygulamaların etkinliği kontrol edilmekte ve gerekli uyarılar yapılmaktadır.
    • İşletmemizde servis ve sunum ünitelerinde sosyal mesafeden kaynaklı bulaşmaları önlemek için şu ilkelere uyulur:
    • Tüm yiyecek içecek ünitelerinde masa aralarında en az 1,5 m aralık bırakılmıştır.
    • Masa çevresinde sandalye araları 60 cm olarak düzenlenmiştir.
    • Servis ve sunum alanlarında çalışan personel maske kullanmak zorundadır.
    • Restoran girişlerinde sosyal mesafe kuralına uyularak giriş yapılır, büfelerde yakın temasın önlenmesi için bu kurala uygun şekilde bekleme yaptırılır.
    • Misafir sayısına bağlı olarak gerekirse rezervasyonlu ya da belirlenmiş saat aralıklarında hizmet verilir.
    • İşletmemizdeki gıda tüketimi yapılan tüm noktalar; Ana Restoran, A’la Carte Restoranlar, Snack Restoran, Barlar ve Pasta Sunum Alanları hazırlanmış olan günlük temizlik planlarına uygun olarak temizlenerek dezenfekte edilir. Tüm bu işlemler stewarding bölümü sorumluluğunda gerçekleştirilir. Temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri kayıtları uygulayıcılar tarafından tutulur ve otel hijyen sorumlusu tarafından denetlenerek kontrol edilir.
    • Ana Restoran, A’la Carte Restoranlar, Snack Restoran, Barlar ve Pasta Sunum Alanlarında bulunan tüm el aletlerinin kullanım öncesinde ve sonrasında dezenfekte edilmesi sağlanır. Sunum ve servis alanlarında bulunan tüm ekipmanların temizlik ve dezenfeksiyon periyotları temizlik planlarında belirlenmiştir ve tüm uygulamalar kayıt altına alınmaktadır.
    • Ortak kullanımda olan mobil makineler (çay / kahve makinesi, sebil, içecek makinesi ve benzeri cihazlar) sadece sorumlu çalışanın verebileceği alanlara çekilmiş ve çalışanlarımız tarafından servis edilmesi sağlanmaktadır.
    • Servis masalarına gereksiz malzeme konulmaz. Zorunlu hallerde konulan tek kullanımlık olmayan ürünler her servis sonrasında dezenfekte edilir.
    • Masa üstüne konulan servis malzemeleri tek kullanımlık ya da olabildiğince küçük malzemeden planlanmış olup her misafir kullanımından sonra yıkanır ya da değiştirilir / dezenfekte edilir. Masa üzerinde bir sonraki misafir için hiç malzeme kalmaz.
    • İşletmemizde, servis ve sunum esnasında kullanılan karabiber, tuz, şeker, kürdan vb. malzemeler kapalı ambalajlı olarak temin edilir.
    • Açık büfe uygulaması tüm noktalarda “Mutfak Görevlisi” tarafından verilir.
    • Tüm restoran ve bar girişlerine el dezenfektanı konulmuştur.
    YÜZME HAVUZLARI VE PLAJLAR
    • Havuz suyundaki klor seviyesi açık havuzlarda 1 - 3 ppm, kapalı havuzlarda 1 - 1,5 ppm arasında tutulmakta ve günde 3 kez kayıt altına alınmaktadır.
    • Havuzların dezenfeksiyon koşullarının uygunluğu uzman havuz firması tarafında aylık olarak sonuçlar ölçülerek doğrulanır. Ayrıca Sağlık Bakanlığı onaylı firmalar tarafından numune alınarak laboratuvar analizleri ile doğrulanır.
    • İşletmemizdeki tüm havuz bölgeleri ve plajlar hazırlanmış olan temizlik planlarına uygun olarak temizlenmekte ve bu işlemler genel alan temizlik şefliği bölümü sorumluluğunda gerçekleştirilmektedir. Tuvaletler, duşlar ve soyunma kabinleri temizlik planlarında belirlenen şekilde düzenli aralıklarla temizlenerek dezenfekte edilir ve işlemler uygulayıcılar tarafından kayıt altına alınmaktadır. Ayrıca tüm genel alan tuvalet kapıları, elle teması önlemek için açık olacak şekilde bırakılmıştır.
    • Havuz ve plaj bölgelerinde gerçekleştirilen temizlik işlemleri;
    • Günlük olarak bölüm yöneticisi
    • Haftalık olarak otel hijyen sorumlusu (sorumlu yönetici)
    • Aylık olarak uzman danışmanlık firması yetkilileri tarafından doğrulanır.
    SPA & FITNESS
    • Shang Du SPA alanında; hamam, sauna, buhar odası için misafir kullanım süresi en çok 30 dakika ile sınırlandırılmıştır. Kullanım sonrası en az 15 dakika alanın temizlenmesi ve dezenfekte edilmesi sağlanır. Bu işlem sonrasında yeni misafirin kullanımına serbest bırakılır. Bu uygulamanın kontrolü SPA alanında yer alan giriş kayıtlarından izlenmektedir.
    • Fitness Salonu & SPA alanlarında sosyal mesafenin korunması ve kullanım yoğunluğu oluşmaması için gerekli önlemler alınmıştır. Fitness Salonunu aynı anda kullanabilecek kişi sayısı belirlenmiş ve salon girişinde yazılı hale getirilmiştir (4 kişi).
    • Animasyon programları kaynaklı bulaşmaların önlenmesi için sosyal mesafe kurallarına uyulur ve kapasite uyarısı yapılır. Sosyal mesafenin korunmasının mümkün olmadığı spor aktiviteleri iptal edilmiştir.
    • Fitness ve spor okulu rezervasyon sistemi ile çalışmaya başlamıştır. Tüm aktiviteler için maksimum kişi sayısı “8” olarak belirlenmiştir (yoga, pilates vb.).
    • Fitness Salonu & SPA alanlarını kullanan misafirlerin ve kullandığı alanların bilgisi girişte kayıt altına alınmaktadır.
    • Fitness Salonu & SPA alanları girişlerinde el dezenfeksiyonu için aparatlar mevcuttur.
    • Fitness Fitness Salonu & SPA alanları alanları için yeterli ve etkili havalandırma, taze hava kullanılan merkezi havalandırma sistemleri ile gerçekleştirilir.
    • Masaj odaları ve tüm SPA alanlarında tek kullanımlık ürünler kullanılır (masaj yatak örtüsü, kese, terlik, duş jeli vb.).
    GÜVENLİK
    • Güvenlik birimiyle iletişimin etkili olarak sağlanması telsizler ya da telefonlarla gerçekleştirilir. Güvenlik çalışanları gerekli durumlarda doğru müdahaleyi sağlamak için tesisin her alanındaki kurallar konusunda bilgiye sahiptir.
    • İşletmemizde misafirlerin aranması söz konusu değildir. Mesai bitiminde personel aramalarında:
    • Arama sürecinde maske, eldiven ve yüz siperi kullanılması sağlanır.
    • Elle arama sonrasında eldivenler çıkarılır, eller talimatlara uygun olarak yıkanır ve yeni eldiven takılır.
    • Acil durum planı ve risk analizi İSG uzmanı tarafından Covid-19 için hazırlanmıştır.
    OTEL TAŞITLARI
    • Taşıma araçlarında, hem personel taşınması hem de misafir transferi aşamalarında yolcu ve sürücünün maske kullanması zorunludur. Ayrıca sürücünün el hijyenine de gereken önemi vermesi zorunludur.
    • Servis ya da transfer araçlarının tamamında dezenfeksiyon ürünü veya kolonya ile yolcular / personel için maske bulundurulması zorunludur.
    • Tüm taşıma araçlarının temas yüzeyleri (kapı kolu, cam açma düğmeleri, havalandırma düğmeleri) her servis öncesi uygun kimyasallar ile dezenfekte edilir.
    PERSONEL KONAKLAMA ÜNİTELERİ VE LOJMANLAR
    • Personel konaklama alanlarına ve lojmanlara dışarıdan kesinlikle ziyaretçi, akraba ve arkadaş kabul edilmemektedir.
    • Çalışanların lojmanlarındaki dinlenme alanlarında ve diğer ortak kullanım alanlarında sosyal mesafe kuralına uymaları için eğitimler verilmiş, gerekli işaretlemeler yapılmış ve uyarı levhaları ile hatırlatma sağlanarak 1,5 m sosyal mesafe kuralı uygulanmaktadır.
    • Lojmanlarda aynı odada en fazla 2 kişi kalabilmektedir.
    • Toplamda 23 + 1 olan personel servis kapasitesi, sosyal mesafe düzeni öngörülerek 15 kişiye indirilmiştir.
    ATIK YÖNETİMİ
    • İşletmemiz tarafından atık yönetimi sürecinin takibi kalite müdürü sorumluluğunda yürütülmektedir.
    • İşletmemizde atıkların toplanması, depolanması ve yasalara uygun olarak bertarafının yönetilmesi için talimat hazırlanmıştır.
    • Atık toplama ve atık alanlarının temizliğinden sorumlu çalışanların eldiven, maske vb. koruyucu giysileri kullanmaları zorunludur.
    • Çöp kovaları ve kullanılan diğer temizlik ekipmanları periyodik olarak temizlenir ve birikmeleri önlenecek şekilde boşaltılır.
    • Tıbbi ve evsel atıklar, usulüne uygun olarak toplanıp ayrıştırılarak, lisanslı kuruluşlar veya belediye tarafından düzenli olarak bertarafı gerçekleştirilir.
    • Atık odalarının günlük olarak temizliği, periyodik olarak ilaçlaması yapılarak haşere üremeleri engellenir.
    • İşletmemizde çalışan ve misafir alanlarında her noktada eldiven ve maskelerin ayrı toplanması için gri kapaklı çöp kovaları oluşturulmuştur.
    HAŞERE VE ZARARLILARLA MÜCADELE
    • Haşere ve zararlılarla mücadele faaliyeti, sözleşmeli yetkili uzman firma sorumluluğunda gerçekleştirilir. Mücadele ile ilgili denetim ve uygulama sonuçları uzman firma sorumlusu tarafından kayıt altına alınır.
    • Uygulama sorumlusu tarafından yürütülen işlemler, uzman firma yetkili saha biyoloğu tarafından gözden geçirilerek ve tesiste ek inceleme yapılarak onaylanır.
    • Haşere ve zararlılarla mücadele uygulaması yasal zorunluluk kapsamında dış kaynaklı olarak sağlanır.
    • İşletmemizde kat hizmetleri bölüm yöneticisi, uzman firma tarafından gerçekleştirilen işlemlerin kontrolünden sorumludur.
    • Uzman firma çalışanı, hizmetin yasal şartlarına da uygun olarak kişisel koruyucu ekipmanları hem bulaşmaları önlemek hem de iş sağlığı ve güvenliğini sağlamak için kullanmaktadır (cerrahi maske, tek kullanımlık eldiven, bone, yüz / göz koruyucu koruyucu siperlik, siperlik, çizme, tulum vb.).
    • Haşerelerin atık su kanalları ve drenaj yolu ile bulaşmalarını engellemek için, drenajların temizlik ve dezenfeksiyonu etkili olarak sağlanmaktadır. Drenaj kanallarına birikme ve geri basma sorunlarını engellemek için yağ kapakları mevcuttur.
    SATIN ALMA, MAL KABULÜ VE DEPOLAMA
    • İşletmemizde satın alınan ürünlerin gıda güvenliğine uygunluğunu sağlamak için güvenli gıda üreten tedarikçiler seçilir:
    • Tedarikçilerin yerinde denetimi yapılır ve denetim sonuçları kayıt altına alınır.
    • İşletmemizde gelen ürünlerin tamamı kontrol edilir, sadece uygun olan gıdaların kabulü yapılır.
    • Girdi kontrol işlemlerine ait kayıtlar muhafaza edilir.
    • Mal kabulü yapılan, teslim alınan ürünler ana depolara alınır ya da mutfak depolarına teslim edilir.
    • Ana depoların kontrolleri tesellüm bölümü sorumluluğunda gerçekleştirilir ve kayıt altına alınır.
    SATIN ALMA, MAL KABULÜ VE DEPOLAMA
    • Satın alınan ürünlere ait girdi kayıtları ve ana depolara ait izleme sonuçları:
    • Günlük olarak bölüm yöneticisi
    • Haftalık olarak otel hijyen sorumlusu (sorumlu yönetici)
    • Aylık olarak uzman danışmanlık firması yetkilileri tarafından doğrulanır.
    • Uygun olmayan bulguların oluşması durumunda:
    • Girdi kontrollerinin uygun koşullarda yapılmaması ve depo sıcaklık, nem ve temizliklerin uygun olmaması durumunda ek aksiyonlar alınmak üzere düzeltici faaliyetler başlatılır.
    SATIN ALMA, MAL KABULÜ VE DEPOLAMA
    • Mal kabul alanında görevli çalışanların tesellüm aşamasında koruyucu giysileri (eldiven, maske) kullanması sağlanır.
    • Tesellüm işlemleri aşamasında tedarikçi çalışanların üretim alanlarına girişine izin verilmez.
    • Teslim alınan ürünlerin:
    • Görevli çalışanlarımız tarafından depolara alınması sağlanır.
    • Tesellüm alanına görevlilerin dışında kişilerin alana girişi yasaktır.
    • Satın alınan ürünlerin, güvenli gıda üretimi sağlayan tedarikçilerden alınması sağlanır. Satın alma ve girdi kontrolü ile ilgili uygulamalar, satın alma ve teslim alma prosedürlerinde tanımlanmıştır.
    ACİL DURUM VE İZOLASYON
    • Pandemiye bağlı olarak acil durum oluşması (hasta, semptomlu veya şüpheli vaka tespit edilmesi) halinde yürürlükte olan acil durum eylem planı uygulanır.
    • Acil durum eylem planımızda aranılacak ilgili kişi ve kurumlar tanımlanmıştır. İletişim bilgileri tüm birimlerde ulaşılabilir olarak mevcuttur.
    • Misafirlerin tesisimizde konakladıkları süreçte sağlık problemi yaşaması Covid-19 bulgularına (öksürük, ateş, halsizlik, ishal) benzer problemleri olmaları halinde uygulanacak işlemler misafire bildirilmiştir. Sağlık problemi yaşanması ve karantina gerekliliği oluşması halinde otel doktoru ve/veya hemşiresi yetkilidir.
    • İşletmemizde, Covid-19 kaynaklı enfeksiyon ya da enfeksiyon kuşkusu olması halinde misafir ve çalışanlar için ayrı olmak üzere dört oda karantina / izolasyon odası olarak tanımlanmıştır.
    • Bu odalarda karantina durumu gerçekleşmesi halinde uzman uygulayıcı firma sorumluluğunda temizliği ve dezenfeksiyonu sağlanır. Karantina alanlarının temizliği ve dezenfeksiyonu özel tulumlar ve özel maskelerle yapılır. Ve işlemler kayıt altına alınır.
    • İzolasyon alanlarında gerçekleştirilen temizlik ve dezenfeksiyonun uygunluğu:
    Bu alanlardan alınan sürüntü örnekleri, laboratuvar analizleri ya da hızlı kitler ile kontrol edilerek doğrulanır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyonun uygun olmaması halinde ek aksiyonlar alınmak üzere düzeltici faaliyetler başlatılır. Uygunluk sağlanana kadar faaliyetler devam eder.
    • Çalışanların hastalık belirtisi ya da şüphesi olması halinde yöneticilerine bilgi vermesi sağlanır. Çalışanlardan bu konuya yönelik taahhüt alınmıştır.
    • Çalışanların ateş, öksürük, nefes darlığı vb. şikayetleri olması halinde, bu rahatsızlıkların belirlendiği an iş yeri hekimine gönderilmeleri ve sonuçları belirleninceye kadar izole edilmeleri sağlanmaktadır. İzole edilen çalışanların Sağlık Bakanlığının ALO 184 hattına ve Tarım Bakanlığına bildirimi ve kayıt altına alınması gerçekleştirilir, bu süreç işyeri hekimi tarafından takip edilir. Çalışanların izolasyonu evlerinde iş yeri hekimi kontrolünde sağlanır. Ulusal yasal yönetmelikler uygulanır.
    • Covid-19 teşhisi konulan misafirin odasındaki nevresim, çarşaf, havlu gibi tüm tekstil malzemeleri ayrı ayrı poşetlere konularak çamaşırhaneye alınır ve bu ürünlerin 72 saat ayrı bir yerde bekletildikten sonra diğer malzemelerden ayrı olarak yıkanması sağlanır.
  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • Otel yönetimi, yukarıdaki konsepti hava koşulları, müşteri talepleri ve Force Majeur gibi durumlarda önceden haber vermeden değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.
  • 222 odalı tesiste, 2 adet açık havuz, kapalı yüzme havuzu, genel alanlarda ve odalarda ücretsiz kablosuz internet, fitness center, tenis kortu, mini futbol sahası, bowling, bilardo bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Bilardo
    • Bowling
    • Çocuk Havuzu
    • Dart
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Mini Futbol
    • Odalarda Wifi
    • Özel Plaj
    • Şezlong
    • Tenis Kortu

    Ücretli Aktiviteler

    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Doktor
    • Kuru Temizleme
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Su Sporları
    • Telefon

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Spa
    • Deluxe Otel

  • 25.000 TL ve üzeri rezervasyonlarda 'SUPER1250' kupon kodu ile oda başı ekstra 1.250TL indirim uygulanmaktadır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Bolpuan ve diğer kupon kampanyaları ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 12.02.2024 - 31.10.2024

  • Bankkart kredi kartı veya banka kartı özelliği ile Touristica'da tek seferde yapılacak
    25.000 TL-49.999 TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 2.500TL Bankkart Lira;
    50.000 TL-99.999TL arasındaki peşin/taksitli alışverişinize 5.000TL Bankkart Lira;
    100.000 TL ve üzeri peşin/taksitli alışverişinize 7.500TL Bankkart Lira verilecektir.
  • Kampanyaya Bankkart Mobil uygulamasından, bankkart.com.tr web sitesinden veya SMS ile katılım sağlayabilirsiniz. SMS ile kampanyaya katılmak için Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan TOURISTICA yazıp 4757'ye SMS gönderebilirsiniz.
  • Kampanyadan yararlanabilmek için asıl kart sahibi tarafından kampanyaya katılım sağlanması gerekmektedir. Kampanyaya katılım sağlamayan müşteriler kampanyadan yararlanamayacaktır.
  • Kampanyadan Bankkart Lira kazanılabilmesi için alışverişlerin Bankkart POS cihazlarından yapılması gerekmektedir. Kazanılan Bankkart Liralar 7 Mayıs 2024 tarihinde yüklenecek, 9 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilecek, kullanılmayan Bankkart Liralar 10 Haziran 2024 tarihinde geri alınacaktır.
  • Kampanya müşteri bazındadır ve bir müşteri kampanyadan yalnızca bir kez ödül kazanabilecektir. Bir müşteri kampanya dönemi boyunca en fazla 7.500 TL Bankkart Lira kazanabilecektir. Ek kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibi müşterinin harcamalarına dahil edilecektir. Bankkart, Bankkart Genç ve Bankkart Başak sahibi müşteriler hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile kampanyadan faydalanabilir.
  • Kampanyadan yararlanılan işlemin kampanya sonrasında iptal/iade edilmesi durumunda verilen Bankkart Liralar geri alınacaktır.
  • T.C. Ziraat Bankası A.Ş. ve Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  • Kampanya touristica.com.tr, 444 0 329 çağrı merkezi ve tüm satış ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 30.04.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Ziraat Bankart ile yapılan rezervasyonlarda, vade farksız 9 taksit fırsatından faydalanabilirsiniz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2024 - 31.12.2024

  • Üye girişi yapıldıktan sonra 15.000TL ve üzerine oda başı ekstra 500TL indirim uygulanmaktadır. Kupon Kodu 'UYE500'
  • Üye girişi yapıldıktan sonra kupon kullanabilir. Uçak ulaşım bedeli kampanyaya dahildir.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Diğer indirim kuponu kampanyaları ile birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %25’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.11.2023 - 31.12.2024
  • 1 Ocak 2024 - 31 Ekim 2024 tarihleri arasında yapılan minimum 3, maksimum 14 gecelik konaklamalarda geçerlidir.
  • İptal Güvence Paketine 10 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
  • İptal Güvence Paketi ile rezervasyonlarınızı hiçbir belge veya mazeret ibraz etmeden otele giriş tarihine 72 saat kala iptal edebilirsiniz.
  • Rezervasyon için ödenen tutar 10 iş günü içerisinde aynı koşullarda iade edilir.
  • İptal ve değişikliklerde, mevcut iptal güvencesi kullanılacağından, yeni rezervasyon istenirse tekrar iptal güvencesi alınması gerekmektedir.
  • Değişiklik işlemlerinde yeni rezervasyonlar güncel satış koşullarından oluşturulacaktır.
  • Ulaşım ücretleri için geçerli değildir.
  • Kayıt tarihinde alınmaz ise, rezervasyon anından itibaren maksimum 24 saat içerisinde eklenebilir.
  • Güvence paket ücreti iptal edilemez, iadesi yapılamaz.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

    Önerilen oteller, Touristica'nın değişken tercihlerine göre belirlenir.

    Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

  • Pegasus BolBol üyeleri 31 Aralık 2024'e kadar yapılacak tüm rezervasyonlarında her 5 TL harcamaya 1 BolPuan kazanacaklardır.
  • Kampanyadan yalnızca Pegasus BolBol üyeleri faydalanabilir.
  • Kampanyadan kazanılacak BolPuanlar toplam rezervasyon tutarı üzerinden hesaplanacak, ilgili rezervasyon kapsamındaki tur veya konaklama gerçekleştirildikten sonra Pegasus BolBol hesabınıza yüklenecektir.
  • Kampanyadan yararlanacak Pegasus BolBol üyelerinin, touristica.com.tr, 444 0 329 numaralı çağrı merkezi ve Touristica merkez satış ofisleri üzerinden tüm yurt içi ve Kıbrıs otellerinde veya yurt içi, yurt dışı ve gemi turlarına kampanya tarihlerinde rezervasyon yapması gerekmektedir. Rezervasyon sahibi dışında konaklayan veya turlara katılan diğer kişiler (Pegasus BolBol üyesi olsalar dahi), BolPuan’a hak kazanmayacaktır.
  • Kampanya yalnızca 1 Ocak 2024 - 31 Aralık 2024 tarihleri arasında yapılan rezervasyonlarda geçerlidir, 1 Ocak 2024 tarihi öncesinde veya 31 Aralık 2024 sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerli değildir. 1 Ocak 2024 tarihinden önce yapılan rezervasyonların iptal edilerek kampanya kapsamında geçerli olan tarih aralığında tekrar rezervasyon yapılması halinde bu kampanyadan faydalanılamaz.
  • BolPuan’a hak kazanılabilmesi için, Touristica ile Kampanya kapsamında belirlenen kriterleri karşılayan rezervasyonlarda kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası bilgilerinin Pegasus BolBol üyelik işlemlerinde kullanılan isim, soy isim ve telefon numarası ile aynı olması gerekmektedir. Aksi takdirde BolPuan kazanımı olmayacaktır.
  • Bu kampanya başka kampanyalarla birleştirilemez, indirim kuponları ile sair fırsatlardan bu kampanya ile birlikte yararlanılamaz. Geriye dönük işlem yapılamaz, konaklama gerçekleştikten sonra kampanyaya dahil olunamaz.
  • Pegasus ve Touristica kampanya koşullarında her zaman her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar. Burada belirtilmeyen konularda Pegasus Genel Kuralları geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2024 - 31.12.2024

    YORUMLAR

    9.6
    Mükemmel
    Tesise ait toplam
    11
    görüş mevcut
    Konum 9.5
    Personel 9.8
    Oda 9.6
    Hizmet Kalitesi 9.8
    Yemek 9.8
    Fiyat Performans 8.9
    Havuz / Deniz 9.6
    Genel Puan 9.6
    Gösterilen yorumlar Touristica üzerinden rezervasyon yapmış misafirlere aittir.
    t
    Secil K.
    10.2023
    Mükemmel
    Mükemmel bir otel gözüm kapalı her zaman güvendiğim Touristica Polatlı acentesi sahibi Seçil KOZAN hanıma çok teşekkür ederim
    t
    EZGİ E.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    ERDİNÇ M.
    10.2023
    Mükemmel
    t
    MESUT Y.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    ERDİNÇ M.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    TOGHRUL K.
    09.2023
    Mükemmel
    t
    yusuf k.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    yusuf k.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    HÜSEYİN E.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    MURAT D.
    08.2023
    Mükemmel
    t
    MURAT A.
    08.2023
    Mükemmel